Monday, May 16, 2011 | By: G-Balleza

HAPPY TEACHER'S DAY



Aku masih belum tidur..mahu tidur..dan ingin tidur sebentar nnt ...apabila entry pendek ini siap di taip..

16 Mei 2011...selamat hari guru buat bekas2 guru,pesara guru..guru2 yang mendidik aku dari TASKI, bila sudah boleh membaca aku ke SR Sultan Omar( Cikgu Haramayni Shamsuddin.Cikgu Ramlah, Cikgu Mat Nor, Cikgu Nafisah......nama2 yang masih segar dlm minda milik aku walau kini 24 tahun telah berlalu....) hingga meniti usia ramaja di SMAASZA...buat lecturer2 yang penat melayan assignment2 ku dr Pusat Matrikulasi UUM sehingga ke UUM.....(al -Fatihah buat Ustazah Amairah.....yang telah kembali ke Rahmatullah...tegar dia menolong aku dlm resah.menemani aku saat aku menangis....terima kasih ustazah......dan Miss Ainis Aidil Adha...yang aku respect walau beliau sgt garang...n En. Mohd Shah Kassim...pensyarah yang aku kagumi)...Antara nama2 yang masih mekar saat aku menjangkau usia yang lain...

TERIMA KASIH..jasa kalian tidak akan aku lupa....Juga Pendidik terulung sedari aku dlm buaian..Hjh Zaiton Ibrahim n Haji Dollah Awang..terima kasih kerana mendidik aku dengan ilmu....memenuhi mahuku itu dan ini......Semoga anakmu ini bisa membalas jasa2 kalian hingga ke akhirnya....AMIN
Buat suami tersayang..SELAMAT HARI GURU......jadilah yg terbaik antara yang terbaik..
AMIN

tinta
G BALLEZA

0 comments:

Post a Comment

kau bertakhta di hati....

Related Posts with Thumbnails