Wednesday, August 22, 2012 | By: G-Balleza

Raya 1433H

Sempoi..raya yang aku tak sempat nak bersedondon dgn encik suami..yang aku tak sempat shoppingkan baju untuk en.suami...raya yang aku order 2 bekas kuih raya aje...raya yang aku hanya ader 1psg bj baru...tupun amik kat kedai jer...oppsss..lupe...ader satu lagi bj kurung yang mammy dh tempahkan untuk aku.....kesimpulannya raya yang PALING sempoi abad ini..cuma pakaian anak2  jer yang dh beli awal...selebihnya mamitok yang shopping....tema family kat jerteh adalah hitam putih...ni, dengan bangganya aku grab baju adik aku n tudung turqoise tu yang raya tahun lepas punyer...Mr hubby pun pakai bj tahun lepas..aku pakai tudung turqoise tu kat luar jusst nak matchkan sikit ngan dialaa ...sbb mmg tak dan nak beli bj tahun ni disebabkan aku masih lag dalam pntg..kempunan mr hubby nak pakai bj Lat's Collection...takper simpan duit tu wat beli tahun depan yer...so apalagi...lyn jerla gmbr2 ni.....Kering idea nak menulis...

beraya with umi n walid

My family

with mr hubby

my sisters

with umi

my big family

ewah2....

umi dan walid


Biarla simple...asal kan aku ttp bahagia......daripada bergaya di dalam derita..cewwah......sebenarnya akulah insan yang paling degil kerana telah syoknya beraya walau masih di dalam pantang 27 hari......okeyla.....nak g mandikan baby...salam aidilfitri.


0 comments:

Post a Comment

kau bertakhta di hati....

Related Posts with Thumbnails